Artificial Intelligence in Games (AIG)

Abstract 

Штучний інтелект в ігрових програмах.


Метою цієї дисципліни є вивчення основних та додаткових засобів та підходів в розробці штучного інтелекту для комп’ютерних ігор та набуття практичних навичок створення таких систем штучного інтелекту в іграх. Треба зазначити, що матеріал навчальної дисципліни має лише деякі методи з класичних систем штучного інтелекту. Штучний інтелект в ігрових програмах – це не є штучний інтелект, який ми використовуємо для рішення задач кластеризації, класифікації, регресії, тощо.

Перелік основних тем: Детерміновані алгоритми штучного інтелекту. Псевдовипадковий рух. Алгоритм проходження за об’єктом. Алгоритм ухилення від об’єкта. Шаблони та сценарії. Шаблони з обробкою умов. Моделювання систем з станами. Елементарні кінцеві автомати. Запам’ятовування і навчання. Дерева планування і прийняття рішень. Кодування планів. Реалізація планувальників. Пошук шляху. Метод проб і помилок. Обхід по контуру. Уникнення зіткнень. Гонки. Штучний інтелект в шутерах. Штучний інтелект в стратегіях. Надійний пошук шляху. Сценарні мови для опису штучного інтелекту. Розробка мови сценаріїв. Генетичні алгоритми (для допускання помилок з заданою ймовірністю). Нечітка логіка. Створення реальних систем штучного інтелекту для ігор.

Навчальна дисципліна складається з двох модулів: Штучний інтелект найпростіших об’єктів в комп’ютерних іграх (1) та Штучний інтелект складних об’єктів в комп’ютерних іграх (2).